شیدایی:

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت، آموزش هویت شناسی است

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت، آموزش هویت شناسی و معرفی الگوهای انقلاب و اسلام به کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد استانی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) که باحضور اعضای این کمیته در سالن زنده یاد موحدی آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری کنگره‌ها و زمینه‌سازی معرفی بزرگان به نسل جدید قابل تقدیر است، اظهار کرد: در کمیته کودک و نوجوان کنگره خواهر دباغ باید از ظرفیت خود دانش‌آموزان نیز به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره فرصت مناسبی است که الگوی زن مسلمان به درستی تبیین شود تا خدای نکرده قشر نوجوان و جوان ما آنچه از حقیقت زن می‌بینند، چیزی که غرب آن را معرفی می‌کند، نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تجلیل از مقام خواهر دباغ وظیفه همه ما است، خاطرنشان کرد: در ایام کنگره باید به سراغ جامعه هدفی برویم که در معرض شبهات فراوان در حوزه بانوان قرار دارند.

وی با بیان این که یکی از وظایف اصلی ما بحث تعلیم و تربیت فرزندان است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت، آموزش هویت شناسی و معرفی الگوهای انقلاب و اسلام به کودکان و نوجوانان است.

شیدایی با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه زن در اسلام، اظهار کرد: در این کمیته باید ابعاد شخصیتی و اثرگذار بانوی مجاهد و انقلابی خانم مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) به نحو احسن برای دانش آموزان سراسر استان بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار