کودک ۶ ساله خادم الشهدای استان گیلان شد‌

فاطمه زهرا خوش جهان کودک ۶ ساله فعال فرهنگی دهه نودی استان گیلان به عنوان عضو افتخاری خادم الشهدا منصوب شد
کد خبر: ۹۵۸۹۱۲۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

کودک ۶ ساله خادم الشهدای استان گیلان شد‌

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،فاطمه زهرا خوش جهان (۶ساله) فعال فرهنگی دهه نودی استان گیلان است که بیش از ۲سال توفیق شعرخوانی(دکلمه خوانی) برای اهل البیت (علیه السلام) و شهدای عزیزمان را در مراسمات ملی و مذهبی، اجتماعات بزرگ استان و رسانه ملی دارد.

همچنین نامبرده چندین اجرا در حرم امام رضا (علیه السلام)، حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و پیاده روی اربعین حسینی در عتبات عالیات داشته است.

 

وی با تاسی از این کلام نورانی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) "مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " در چندین و چند یادواره و گرامیداشت شهدای کشوری و استانی در وصف رشادت ها و فداکاری های شهیدان گرانقدر توفیق شعرخوانی و رجزخوانی داشته است و در این مدت با اجراهای تأثیرگذار نقش مهمی در ترویج شعائر اسلامی و رساندن پیام شهدا به اقشار مختلف جامعه مخصوصا کودکان و نوجوانان داشته و به همین واسطه توسط نماینده محترم ولی فقیه استان، استاندار محترم، فرمانده محترم سپاه قدس استان گیلان و ... از ایشان در مراسم های مختلف تجلیل به عمل آمده است.

 

در همین راستا سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده محترم سپاه قدس استان گیلان نامبرده را به عنوان عضو افتخاری کنگره ۸۰۰۰ شهید قهرمان استان گیلان منصوب نمودند و حکم وی از سوی سرهنگ ملک علیپور رئیس کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان تقدیم شد.

 

 در بخشی از این حکم آمده است : 

«سرکار خانم فاطمه زهرا خوش جهان ؛ 

 اسلام عزیز در طول تاریخ شاهد رزمندگان خردسالی بوده که با تن کوچک اما عزم و اراده بزرگ و پولادین صحنه تاریخ را تغییر و به نفع اسلام رقم زده اند .... همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۳ شهید خردسالی و کودک استان گیلان نیز با تاسی از حضرت رقیه(س) چه وجدانهای خفته ای را که بیدار نکردند.

 

مفتخریم به اینکه جنابعالی را به جهت جهد و تلاش در رساندن پیام شهدا با زبانی رسا و محکم در هر فرصت ممکن، به عنوان همکار افتخاری کنگره شهدا و عضو افتخاری خادم الشهدا منصوب نمایم.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار