مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

گفتمان سازی آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد ضروری است

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: گفتمان سازی آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد بسیار مهم و اثرگذار بوده و با فرهنگ سازی می توان به آن دست یافت‌.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

گفتمان سازی آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد ضروری است

به گزارش خبرنگار بسیج ، کلام الله صفری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اردبیل با تبیین شعار سال مهم ترین اولویت های کاری آموزش و پرورش استان اردبیل در سال جدید را یادآور شد و اظهار کرد: «جهش تولید با مشارکت مردم» امری بسیار مهم و ضروری است که رهبر انقلاب آن را برای شعار سال جدید انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: از دیدگاه رهبری اقتصاد به عنوان ضعف اصلی کشور تلقی شده که مردمی کردن اقتصاد و همراهی مردم با دولت رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه بسیج مردمی در حوزه اقتصاد به معنای واقعی کلمه رشد و شکوفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت، گفت: عامل اصلی پیشرفت در حوزه اقتصادی مردم هستند که باید همراهی و مشارکت خوبی با دولت داشته باشند و رونق اقتصادی را محقق کنند.

وی عملکرد آموزش و پرورش و رسانه ها را در انتخابات مناسب ارزیابی کرد و افزود: در حوزه انتخابات آموزش و پرورش و صدا و سیما عملکرد خیلی خوبی داشتند و در همین بحث رونق اقتصادی و پایداری اقتصادی هم همین وظیفه برعهده آنها خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هیچ دولتی بدون همراهی و مشارکت مردم نمی تواند به اقتصاد قوی مبدل شود، تصریح کرد: گفتمان سازی آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد خیلی مهم و اثرگذار بوده و با فرهنگ سازی می توان به آن دست یافت‌.

صفری گفت: کار تبلیغی، تبیینی، اقناعی و شفاف سازی با استفاده از ظرفیت کلاس های درسی و فضای مجازی شاد با فرهنگ سازی در بین دانش آموزان و اولیا اثرگذار خواهد بود.

وی برگزاری جلسات تخصصی ‌و گفتمان سازی در حوزه اقتصاد را در افزایش مشارکت مردم موثر خواند و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه اجتماعی با فرهنگ‌سازی و ایجاد گفتمان سبب تحقق شعار سال خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار