خبرهای داغ:

مراجعه بیش از ۱۹ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول

در ایام نوروز بیش از ۱۹ هزار نفر به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراجعه کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۹۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا صبح امروز، ۱۹ هزار و ۵۸۲ نفر به اورژانس بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراجعه کردند.

دکتر علیرضا خسروپناه افزود: از مجموع بیش از ۱۹ هزار نفر مراجعه کننده، پنج هزار و ۷۹۰ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر به صورت سرپایی مداوا و سپس ترخیص شدند.

وی ادامه داد: تروما، مشکلات گوارشی و مشکلات قلبی به ترتیب از علل شایع مراجعه بیماران به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: همچنین تاکنون ۸۳۰ بیمار از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند که از این تعداد ۴۱۱ نفر آنها مصدومان حوادث ترافیکی بوده است.

دکتر خسروپناه با اشاره به خدمات بهداشتی در طرح سلامت نوروزی گفت: مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این مدت ۷۸۰ اخطاریه صادر و ۴۴ واحد صنفی متخلف را پلمب و تاکنون بیش از ۵ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد توسط بازرسان مرکز بهداشت دزفول کشف و معدوم شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش پرسنل درمان، بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان، افزود: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار