خبرهای داغ:

برگزاری مراسم احیای شب قدر در جوار شهدای گمنام

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، یکشنبه شب در محل شهدای گمنام رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۸۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، 

این مراسم با قرائت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، برگزاری اعمال شب‌های قدر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میری امام جمعه شهرستان  رامهرمز همراه بود. 

 

این برنامه باشکوه و معنوی  «۲۱ رمضان هجری قمری» مصادف با «۱۲ فرودین هجری شمسی»  باحضور گسترده و چند هزار نفری مردم مومن، متدین، شهید پرور و ولایت مدار رامهرمز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میری {امام جمعه محترم شهرستان } در محل یادمان شهدای گمنام برگزار گردید.

 

حضور اقشار مختلف مردم ؛ اعم از زن و مرد؛ پیر و جوان؛ نوجوان و نونهال زیبایی و جلوه این مراسم معنوی را دوچندان نمود و باعث گردید که فضای باز یادمان شهدای گمنام {به عنوان یکی از بزرگترین حسینیه های استان و کشور} به طور کامل پر از جمعیت گردد.

 

مراسم شب احیا با قرائت قرآن و دعای افتتاح توسط مادحین و قاریان قرآن حاج صمد آل خمیس و کربلایی ابراهیم پیرو آغاز گردید و در ادامه دعای جوشن کبیر با نوای حاج فرج الله حاجی زاده، کربلایی رستم نوروزی و دکتر کمال مطوری قرائت شد.

 

 پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین میری امام جمعه شهرستان به بیان نکاتی در مورد فضیلت و اعمال شب قدر پرداخت و مطالبی را ارائه نمود. 

 

گفتنی است مراسم شب قدر«۲۳ رمضان هجری قمری» مصادف با سه شنبه  «۱۴ فروردین ماه» از ساعت ۲۲ در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان رامهرمز برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار