سرپرست آبفای ایلام گفت: عملیات رفع شکستگی خط اصلی انتقال آب شهر ملکشاهی به قطر ۵۰۰ میلیمتر در کوتاه‌ترین و با کمترین زمان قطعی آب و افت فشار شبکه به اتمام رسید.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۵۱
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمدی سرپرست آبفای استان ایلام،  گفت: با تلاش همکاران زحمتکش امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی، عملیات رفع شکستگی خط اصلی انتقال آب به قطر ۵۰۰ میلیمتر در کوتاه‌ترین و با کمترین زمان قطعی آب و افت فشار شبکه به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه این شکستگی بر روی خط اصلی انتقال آب رخ داده بود و نظر به اهمیت موضوع و لزوم تسریع در عملیات رفع حادثه، تمهیدات لازم در اسرع وقت پیش بینی و با تلاش همکاران زحمتکش امور آبفای شهرستان ملکشاهی، این شکستگی، در کوتاه‌ترین مدت رفع شد که خوشبختانه با توجه به سرعت انجام رفع حادثه، با کمترین قطعی و یا افت فشار آب مواجه شدیم.

سرپرست آبفا ایلام ضمن تقدیر از همراهی مردم ارکواز ملکشاهی، با بیان اینکه همه توان خود را برای بروزرسانی تعمیرات شبکه انتقال آب آشامیدنی به کار گرفته‌ایم، ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال را به سامانه ارتباطی مردم به شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار