پیام دبیرکل خانه ایثارگران کشور به مناسبت۱۲ فروردین؛

روز جمهوری اسلامی ؛ الگوی حاکمیت مبتنی بر مردم سالاری دینی

دکتر محمد یزدان‌پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور با انتشار پیامی ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را به ملت حماسه ساز ایران بویژه خانواده بزرگ ایثارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۳۱
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور، در پیام دکتر محمد یزدان‌پرست آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ روز تعیین کننده و ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که ملت فهیم، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان با حضور حماسی و رأی قاطع بیش از ۹۸ درصدی خود، الگوی جدیدی از حاکمیت مبتنی بر مردم سالاری دینی تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران» را بنیان نهادند.

دوازدهم فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و زنده شدن آرمانها و ارزش‌های ناب اسلام محمدی و شکوفایی دستاوردهای ایران اسلامی است.

در این روز، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری امت همیشه در صحنه، به رهبری امام خمینی(ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت. در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و در این روز، به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله و علیه و آله و سلم)، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

اینجانب ضمن نکوداشت بهار طبیعت در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است، یوم ا... 12 فروردین روز تثبیت استقلال، تثبیت آزادی و تثبیت جمهوری، را به خانواده بزرگ ایثارگران تبریک عرض می‌نمایم.

 

دکتر محمد یزدان‌پرست

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار