خانواده شهید واحدی، در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام تشکر کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۷۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، خانواده شهید واحدی، در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام تشکر کردند. متن پیام به شرح زیر است:
پیام قدردانی خانواده شهید بهروز واحدی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید
بسم رب الشهدا و الصدقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

حضور گسترده و حماسی مردم و مسئولان روزه دار و شریف ایران اسلامی و استان البرز در مراسم‌های وداع با شهید، اقامه نماز و تشییع پیکر و تدفین فرزند دلاور ایران اسلامی و سرباز ولایت، شهید علی طریق القدس و مدافع حرم بهروز واحدی از یک سو باعث مباهات و افتخار است و از طرف دیگر خاری در چشم دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی است.

از دیگر سو این حضور حماسی گواه و نوید بخش تداوم راه این شهید والامقام، استمرار راه آزادی قدس شریف و تحقق آرمان‌های عدالت خواهانه انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی است؛ لذا به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور، همراهی و پیام‌های توام با مهر مردم عزیز و مسئولان ایران اسلامی و استان البرز مراتب سپاس و قدردانی به جا آوریم.

همچنین لازم است، حضور ارزشمند سردار اسماعیل قاآنی فرمانده دلاور سپاه قدس و همرزمان گمنام شهید، بسیجیان گرانقدر و کلیه مسئولان کشوری و لشگری در مراسم‌های مختلف تشییع و خاکسپاری آن شهید والامقام را ارج نهیم و بر تداوم راه شهید بهروز واحدی در سربازی ولایت و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تا آزادی قدس شریف تاکید کنیم.

در ضمن، به دشمن زبون و جنایتکار صهیونسیتی یادآور می‌شویم تفنگ شهید بهروز واحدی بر زمین نخواهد ماند و از خیل عظیم جوانانی که در مراسم تشییع پیکر او حاضر بودند هزاران بهروز رهسپار جبهه نابودی کفر و استکبار در سرتاسر عالم خواهند شد تا به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آورند.

با تقدیم احترام و تاکید بر تداوم راه شهدا
خانواده شهید علی طریق القدس و مدافع حرم بهروز واحدی

پیام قدردانی خانواده شهید بهروز واحدی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار