رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان گیلان

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریت تمدن سازی دارد

آیین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات آستانه اشرفیه با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در دفتر فرمانداری این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۸۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریت تمدن سازی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات در راستای توسعه عتبات عالیات ستاد بسیار مهمی است ماموریت این ستاد را تمدن سازی مطرح کرد.

 

وی از جایگاه و عظمت این ستاد گفت و افزود: از زمان شهادت امیرالمومنین علی(ع) و اولاد معصوم تا هم اکنون شیعیان و شیفتگان هم جان و هم مال خودرا برای حفظ این حرم ها تقدیم داشتند.

 

 رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات اذعان کرد:این ستاد از سوی سردارسلیمانی برای توسعه حرم های مطهر پایه ریزی شده است .

 

 دوهندو اوج ماموریت و افتخار ستاد راصحن مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اوج کارش را تامین آسایش و آرامش بیش از۲۷ میلیون زائر در اربعین بیان کرد. 

 

 وی هدف این ستاد را با توجه به تعهدات کلی و جزئی این ستاد در مرکز کشور ، استان ، تمام شهرستان ها ،بخش ها محلات و جزئی تر خانه ها زیر پرچم قرارگرفتن ارادتمندان خاندان اهل بیت(ع)، بیان کرد. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تاکید به مشارکت مردمی اعضای هیات امنای این ستادرا فرماندار،امام جمعه، فرمانده سپاه ، اوقاف و ستادبازسازی عتبات عالیات معرفی کرد که می توانند با برگزاری جلسات ماهی یک بار برای مردم هدف ستادرا به منظور مشارکت تشریح کنند.

 

وی از تعهد ۳۳ میلیاردتومان استان گیلان براساس جمعیت گفت و تصریح کرد: شهرستان آستانه اشرفیه با ۱میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان تعهد، ۳۳ درصد از تعهد خود یعنی ۴۵۵ میلیون تومان را انجام داده که انتظار است با تلاش، برنامه ریزی ، فکر ،شناخت ،همدلی و در کنارهم بودن ، روانشناسی تعهد سال جاری تحقق یابد.

 

 دوهندو با بیان اینکه ستادبازسازی نیاز به ریل گذاری دارد خاطرنشان کرد: با ابلاغ از سوی استاندار ،مسئول ستادعتبات عالیات از اعضای شورای اداری شهرستان به منظور جذب مشارکت همه نهادها و... می باشد .

 رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات از اختصاص ۲ موکب از ۳۲ موکب درگیلان درآستانه اشرفیه گفت و ادامه داد: مواکب با عوامل اجرایی ،ساماندهی و نظامند در اربعین ماموریت خدمت را دارند.

گفتنی است در ادامه طی حکمی از سوی مجید دوهندو؛ رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان، "حجت خدادوست" بعنوان رئیس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان آستانه‌اشرفیه منصوب و از زحمات علی جعفری دهکا،تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریت تمدن سازی دارد

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریت تمدن سازی دارد

ستاد بازسازی عتبات عالیات ماموریت تمدن سازی دارد

ارسال نظرات