دراین دیدار پیرامون پیام نوروزی حضرت آقا و راهکارهای اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۴۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دیدار نوروزی سرهنگ یوسفی مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران و مسئول بسیج ادارات سپاه کربلا با دکتر کهنسال رئیس صنعت ومعدن استان مازندران انجام شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف افزود: دراین دیدار پیرامون پیام نوروزی حضرت آقا و راهکارهای اجرای فرمان آقا بحث و تبادل نظر شد و قرار بر این است کارگروهی متشکل از بسیج اصناف و ادارات و صنعت و معدن با برخی از عزیزان هیئت اندیشه ورز در هفته آتی راهکارهای اجرای فرمان نوروزی حضرت آقا را در دستورکارخود قراردهد.

سرهنگ یوسفی با بیان اهمت شعار سال گفت : همچنین درخصوص شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به بازار رسانی محصولات و تولیدات داخلی است وگرنه جهش در تولید اتفاق نخواهد افتاد.

در ادامه سرهنگ یوسفی افزود: همچنین بحث فرهنگ مصرف کالای ایرانی باید دردستور کارقرارگیرد. توجه به بازارهای منطقه ای و جهانی یکی از راهکارهای جهش تولید است که این موضوع نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا استان مازندران اذهان داشت : مشارکت و حضور آحاد مردم در عرصه تولید باید به معنای واقعی رقم بخورد به صورتی که تولید در بخشهای کوچک جهش یابد و اقتصاد، مردم سالار شود و توجه اساسی به اقتصادمقاومتی و چگونگی اجرای آن در بازار باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها