خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سرافراز عنوان کرد؛

اهمیت گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی در افزایش مشارکت مردمی در اقتصاد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ گفت: تحقق مشارکت مردم در اقتصاد می‌تواند به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور کمک کند.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۳۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

اهمیت گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی در افزایش مشارکت مردمی در اقتصاد

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به منویات و فرمایشات امام خامنه‌ای در سخنرانی روز اول فروردین ۱۴۰۳ که بیان داشتند «انتظار دارم که امسال ان‌شاءالله یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد و به طور جدی اعتقاد دارم که این جهش بدون مشارکت مردم و بدون حضور مردم اتّفاق نخواهد افتاد»، گفت: رونق تولید در گرو حضور مردمی در اقتصاد است.


حجت‌الاسلام سرافراز گفت: تقویت فرهنگ کارآفرینی و ترویج کارآفرینی در میان مردم، می‌تواند به ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش مشارکت آن‌ها در اقتصاد کمک کند.


وی افرود: با ارائه آموزش‌ها و افزایش آگاهی‌های مردم در زمینه امور مالی و اقتصادی می‌توان به افزایش مشارکت جامعه در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری‌های مختلف یاری رساند.


 تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های محلی و توسعه کسب و کارهای محلی می‌تواند در توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

 ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه شرایط‌های مناسب در حوزه اشتغال، تقویت احساس مسئولیت مردمی در امر اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.

ارتقاء توانمندی‌های مردم و افزایش دانش و مهارت‌های اقتصادی آن‌ها و همچنین ایجاد فرصت‌های آموزشی، در افزایش مشارکت مردم در حوزه تولید، تاثیر مستقیمی دارد؛ همچنین با اجرای این راهکارها و ترویج مشارکت مردم در اقتصاد، می‌توان به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم کمک کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها