خبرهای داغ:
دکتر شکوهی خبر داد

وقوع ۲۱۷ حادثه ترافیکی در نیمه اول سفرهای نوروزی در استان همدان

همدان-رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث علوم پزشکی همدان از وقوع ۲۱۷ حادثه ترافیکی در نیمه اول سفرهای نوروزی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر رضا شکوهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۲۱۷ حادثه ترافیکی در استان همدان اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این حوادث  ۵۱۷ نفر مصدوم شده‌اند که بعد از ارائه خدمات درمانی توسط کارشناسان‌ اورژانس به مراکز تروما اعزام شده‌اند و متاسفانه در این حوادث ۵ نفر فوت کردند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث علوم پزشکی همدان عنوان کرد: با توجه به اینکه ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد کارشناسان اورژانس در ایام نوروز در قالب طرح ۳۰_۶۰ در ۳۰ کیلومتری شهرها استقرار دارند و در نیمه اول سفرهای نوروزی به ۵۱۷ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات درمانی ارائه کردند.

*واژگونی سواری دنا در جاده ریگان شهرستان بهار

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به دنبال گزارش حادثه ترافیکی در جاده ریگان شهرستان بهار، به واحد ارتباطات و کنترل عملیات بلافاصله اورژانس شهرستان بهار، لالجین و کوریجان به محل حادثه اعزام شدند .

شکوهی بیان کرد: در این حادثه به دنبال واژگونی سواری دنا ۹ نفر (شامل ۴ نفر مرد و ۴ نفر زن) مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان بعثت اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یک پسر بچه یک ساله نیز به علت شدت جراحات جان باخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات