خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه

در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۴۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

 

این بیانیه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ

بی تردید ما از مجرمین انتقام می گیریم.

بار دیگر رژیم سفاک، خونریز، وحشی، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی دست به جنایت تازه ای زد و برگی دیگر از فساد و خباثت خود را رونمایی نمود و علاوه بر اشغال بیمارستان الشفا و غارت اموال مکانی که ملجاء و پناهگاه آلام و دردهای بیماران و مجروحین هست، به این حد از جنایت اکتفا نکرد و با تعرض و هتک حرمت زنان مسلمان بار دیگر نشان داد که در فساد هیچ حد و مرزی را نمی شناسد. 

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می دارد :

 ۱. بر اساس مادهٔ ۸ اساسنامهٔ رم که سند مؤسس دیوان کیفری بین‌المللی است، تعرض به اماکن بهداشتی و درمانی و بیمارستانها مصداق جنایت جنگی است و باید توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد محکوم و این اقدامات فورا متوقف گردد.

۲‌. ما تا پیروزی کامل در کنار ملت صبور و مقاوم فلسطین ایستاده ایم و از نهاد های بین المللی به ویژه هلال احمر و صلیب سرخ جهانی می خواهیم امکان ارسال کمک های برادرانه و بشر دوستانه به ویژه دارو، غذا و ملزومات پزشکی را به ویژه برای کودکان، زنان و سالخوردگان فراهم نمایند.

۳. از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان آزاده در سراسر دنیا می خواهیم ضمن محکوم نمودن جنایت اخیر صهیونیستها در گروگان گیری زنان و کودکان و تعرض به زنان در بیمارستان الشفا، همه تلاشهای خود را در جهت حمایت از مردم مظلوم غزه به هر طریق ممکن مبذول دارند.  

 

وَكَانَ حَقًّا عَلَينَا نَصرُ ٱلمؤمِنِينَ

یاری مونین حقی بر عهده ما است. روم/۴۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها