خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان در پی کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه

سازمان بسیج جامعه زنان در پی کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۳۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان در پی کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان در پی کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه بیانیه‌ای را صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

اخبار دریافتی از منطقه محاصره شده ی غزه هر روز هولناک تر از دیروز است و قتل عام عامدانه خانواده های فلسطینی اعم از زن و مرد و کودک و کهنسال مدتهای مدیدی است که ادامه دارد.

سفرهای متعدد برخی سران کشورهای اروپایی چون آلمان، انگلیس و فرانسه و همچنین دولت آمریکا در حمایت از این نسل کشی به کشور جعلی اسراییل، سران‌این کشور را در خوی وحشیگری خود جری تر کرده است

ماههاست هر روز کوچه به کوچه و خانه به خانه مردم غزه هدف آخرین سلاح های ممنوعه هستند و تا کنون بیش از سی هزار نفر کشته شده اند اما هرگز اقدام در خوری از سوی سازمان ملل و دیگر سازمانهای حقوق بشری اتفاق نیفتاده است. 

این تبانی اشرار جهان علیه یک ملت کاملا مشهود و این نسل کشیِ در جریان، کاملا قابل مشاهده و غیر قابل انکار است.

دریغ از حرکتی از سوی کشورهای اسلامی.

 

آقای گوترش آیا سازمان ملل مرده است؟ آیا با وجود وتوهای مکرر آمریکا و انگلیس در برابر آتش بس در غزه بهتر نیست این سازمان را منحل اعلام کنید و سنگ قبری بر روی سر در آن بگذارید.

 

آقایان روئسای سازمانهای بین المللی که برای هر حرکت کوچکی در دیگر کشورهای جهان سریعا علم حمایت از حقوق زنان و حقوق بشر بر میدارید چگونه است پس از ماه‌ها قتل عام زنان و کودکان غزه هیچ اقدامی علیه دولت جعلی اسراییل نداشته اید و این دولت خونخوار و کودک کش همچنان در یونیسف، کمیسیون مقام زن و بسیاری مجامع حقوق بشری دیگر حضور دارد؟ 

 

دولتمردان کشورهای اتحادیه عرب! صرف نظر از اسلامیت شما آیا آن رگ عربیتان پس از کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه هنوز نجنبیده و عربیتتان شما را به حمایت ازین بی گناهان وانداشته است؟ گذرگاه رفح را برای نرسیدن غذا و دارو به ملت غزه مسدود کرده اید و مسیرهای جایگزین برای حمل سلاح و غذا برای دولت اسراییل باز گذاشته اید؟‌ آن لباسهای عربی را از تن در بیاورید و کلاه یهودیان صهیونیست بر سر بگذارید. که این برای شما برازنده تر است!

 

ملت های مسلمان جهان! آیا زمان آن فرا نرسیده است که خانه این رژیم جعلی را بر سرش خراب کنید و آنها را به همان جایی بفرستید که خداوند در کتاب آسمانی خود قرآن وعده داده است؟ آیا صرف برگزاری چند راهپیمایی خیابانی کفایت ماجراست؟ امروز نوبت فلسطین و مردم غزه است، فردا نویت کدام کشور اسلامی خواهد بود؟ کدام ملت مسلمان قتل عام خواهند شد؟ آیا منتظرید نهادهای بی خاصیت جهانی و دولتمردان بی وجود عرب اقدامی انجام دهند؟ مثل هفتاد سال گذشته که بر این مردم گذشت؟!

 

خطاب نهایی ما به همه آزادگان جهان است حتی یک لحظه و یک روز تحمل این قاتلین، روزی بر ما گران تمام خواهد شد و همه آحاد بشر نتیجه سکوت خود را در برابر این قتل عام عامدانه خواهد دید. آن روز شاید بسیار دیر باشد و نتوان کار خاصی انجام داد بیاید امروز را دریابیم و این خونخواران اسلحه به دوش را در دریاها بیندازیم تا نسل بشر از آسیب همیشگی در امان باشد.

 

بیاید خانه های دولتمردان مدافع این قاتلین را بر سرشان خراب کنیم تا روزی خانه هایمان بر سر فرزندانمان در پس این بی تفاوتی امروز خراب نشود.

 

بیاید خیابانها و کوچه های شهرهای کشورها را بند بیاوریم و روزها و شبها مظلومیت این مردم شجاع اما تنها مانده را فریاد بزنیم تا جهان حیوانات مفهوم حقیقی انسان را بشناسد و چون امروز از سکوت ما در برابر این کشتار و سلاخی غیر انسانی، حیران نماند.

 

ما امیدی به سازمانهای جهانی نداریم. آن چه امروز می بینیم حقیقت عریان دولت جعلی اسراییل و زنان و مردان اشغالگری است که در حال قتل عام ساکنین حقیقی فلسطین هستند. از شمال تا جنوب. از شرق تا غرب و در هر وجب خاک این ملت. 

هفتاد سال نهادهای بین المللی شاهد این نسل کشی بودند و به دلیل مطامع سیاسی دم نزدند اما دیگر وقت تمام است.

 دیگر ملتها سکوت نخواهند کرد. دیگر تحمل نخواهند کرد که با گرسنگی دادن و ایجاد قحطی ملتی به نابودی کشانده شود.

هولوکاست ۷۰ سال است در این سرزمین و توسط دولت جعلی اسراییل جریان دارد و نه هالیوود برای آن فیلمی می سازد و نه دولتمردان اروپایی و آمریکایی به نفع آن قوانین سخت گیرانه و گشتاپویی وضع می کنند. 

 

پیروزی نهایی با همه این رنج ها سرنوشت ملت فلسطین است و غزه به عنوان نماد مقاومت این ملت بر سر قبور فرزندان ، زنان و جوانان خود مرگ همیشگی این جنایتکاران را روزی به چشم خواهد دید. 

 

خطاب ما به مردم جهان این است. چشمان خود را بازکنید. به اعضای خانواده خود نگاه کنید. به مادران، پدران،فرزندان و پدربزرگها و مادربزرگها، آنها هدف بالقوه قتل عام این جنایتکاران هستند همچنان که این روزها در غزه در حال نسل کشی هستند. ساکت ننشینید و با همه قدرت خود به دفاع از خانواده هایی بپردازید که پناهی ندارند. حقیقت وجود این دولت جعلی و اشغالگر قتل و غارت است. امروز ملت غزه و فردا ملتهای دیگر.

 

اگر نهادهای جهانی در تبانی با این قاتلین سکوت کرده اند شما به یاد کودکانتان در دفاع از کودکان بی پناه غزه برخیزید.


این تنها امید باقی مانده یعنی انسانیت را پاس بداریم و اجازه ندهیم توسط این خونخواران کودک کش نابود شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها