سرود عهد عاشقی با اجرای زیبای دانش آموزان و با حضور مسئولان در نارین قلعه میبد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۱۹
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ سرود عهد عاشقی از اشعار فائزه زرافشان توسط گروه سرود «۵۰۰ شهید میبد» به سرپرستی سید مرتضی سجادی اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام گفت: برنامه‌های خوبی از سوی ستاد نوروزی شهرستان میبد با محوریت گروه‌های جهادی بسیج و گروه‌های فرهنگی و با حمایت امام جمعه و اداره‌های فرهنگی سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و شهرداری و شورای اسلامی شهر تدارک دیده شده‌است.
سرهنگ سید مصطفی آقایی با بیان اینکه این برنامه‌ها از ۲۸ اسفند شروع شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: در پنج مکان نارین قلعه، مجموعه کاروانسرای شاه عباسی، یخچال میبد، پارک بهاران و شهرک صنایع دستی غرفه‌های فرهنگی با محوریت موضوع‌های اجتماعی و فرهنگی برای استفاده مهمانان و شهروندان دایر شده‌است.
وی افزود: با توجه به همزمان شدن نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان تیم‌های گشت محسوس در اماکن برای نظارت و سرکشی از اماکن حضور دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد همچنین با اشاره به اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی، تئاتر، سرود و برنامه‌های میدانی و اقامه نماز جماعت در مکان‌های یاد شده با توجه به ظرفیت و ساعت کاری این مکان‌ها گفت: در این راستا از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شده و برای مباحث عفاف و حجاب نیز حضور تیم‌های تخصصی آموزش دیده را در ورودی اماکن برای استقبال از مهمانان نوروزی و در صورت لزوم تذکر لسانی داریم.
وی به برپایی محفل‌های انس با قرآن در مکان‌هایی تاریخی دارای ظرفیت مکانی نظیر محوطه یخچال میبد اشاره کرد.

ارسال نظرات