تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت، روز پرکاری را در شهرستان گچساران سپری کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۴۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛در جریان جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌های گچساران و باشت، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به این موضوع که مسافرت مبنایی برای گرانفروشی نیست، اشاره کرد و گفت: یک ریال بیش از قیمت مصوب روی کالا قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: بازدیدهای انجام گرفته در این ایام همراه با دقت، ظرافت و کیفیت باشد زیرا تیم بازرسی همین که در بازار حاضر شود و بدانند کسانی هستند که دارند رصد می‌کنند، به صورت خودکار اثر می‌گذارد.

مدیرکل صمت استان نیز در این جلسه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک آغاز سال جدید،گفت: طبق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان (جهش تولید با مشارکت مردم)، رسالت و وظیفه ما بیش از پیش است.

سید امیر تیمور موسویان  افزود: ان شاءالله که همه ما و در کنار همدیگر بتوانیم در تداوم رسالتی که از برنامه‌های پنجم و ششم توسعه داشتیم و با عملیاتی شدن برنامه توسعه هفتم در سال ۱۴۰۳ ، وظایف مرتبط با موضوعات رفع انحصارات اقتصادی، کاهش نورخ تورم و حفظ قدرت خرید مردم، به نحو مطلوبی انجام داده و گام های اساسی تری برداریم.

مدیرکل صمت استان به موضوع استقرار دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان‌های بویراحمد و گچساران اشاره کرد و افزود ؛ قریب به ۳۰۰ غرفه در این دو نمایشگاه فعالیت داشتند و علاوه بر آن ۱۷۴ مرکز فروش فوق العاده نیز در سطح شهرستان‌ها دایر شد و در کنار کمک به تنظیم بازار، از ۱۶ اسفند ماه طرح نظارتی و بازرسی از بازار با همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: در جریان حضور تیم اقتصادی استان در شهرستان گچساران، از ۷۳ واحد صنفی بازار شهرستان بازرسی شد که برای ۳۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل گردید و در پایان از کشتار گاه‌ صنعتی مرغ نسیم شهرستان گچساران نیز بازدید بعمل آمد.

 

ارسال نظرات