خبرهای داغ:
حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: در ایام نوروز جهت رسیدگی به امور و کیفیت بخشی به طرح های بهاری، اداره کل اوقاف ضمن شیفت بندی کارمندان اوقاف، حدود ۲۰۰ نفر در امامزادگان به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با بسیج اظهار کرد: در لحظه تحویل سال نو مردم عزیز استان و زائرین در بقاع متبرکه حضور یافته تا سال نو را با حضور در اماکن متبرکه تحویل کنند.

وی افزود: همه بقاع متبرکه استان آماده خدمت رسانی به زائرین محترم هستند اما ۵۵ بقعه در ایام نوروز برنامه های ویژه ای را به سایرین و مسافرین نوروزی ارائه می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه در ۱۳ بقعه خیمه طرح معرفت برپا شده، اضافه کرد: سعی کردیم یک محیط آرام، امن و پاکیزه در بقاع متبرکه استان برای زائران فراهم نماییم.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: در برخی از بقاع متبرکه همچون امامزاده علی اصغر در روستای زرآباد امکان اسکان مسافران فراهم است.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز ۲۱ مبلغ از حوزه علمیه قم و ۲۶ مبلغ بومی به صورت تمام وقت در بقاع متبرکه استان قزوین حضور دارند که دوره های ویژه کار در نوروز را گذرانده اند و بیش از ۴۰ هزار جایزه و اقلام فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

به گفته حجت الاسلام مجیدی در بیش از ۲۵ بقعه استان مراسم تحویل سال نو را برگزار شد و همچنین ۱۰ بقعه استان با دارا بودن ۴۰ اتاق و سوئیت خدمات اسکان با هزینه کم بعضا رایگان به مسافران نوروزی ارائه می دهند.

وی بیان کرد: مجموعه استان در حوزه های مختلف هماهنگی های لازم را باهم داشتند تا در ایام تعطیلات نوروز ضمن ارایه خدمات به شهروندان، خاطره خوشی را برای مسافران نوروزی داشته باشند که در این میان اداره کل اوقاف هم بخش فرهنگی را برعهده گرفته است.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: کارمندان اوقاف برای طرح آرامش بهاری شیفت بندی شدند و حدود ۲۰۰ نفر هم در امامزادگان در خدمت مردم هستند.

حجت الاسلام مجیدی در پایان گفت: تاکنون حدود حداقل ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها