با حضور سردار الماسی در زاهدان انجام شد:

بازدید از ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

بازدید دکترمیری به نمایندگی ازبسیجیان وجهادگران وکانون بسیج جامعه پزشکی باحضور سردار الماسی از ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۱۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار پاسدار حسین الماسی، فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی به نمایندگی ازمدافعان امنیت و نادر میری مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان از ستاد نوروزی مدافعان سلامت در زاهدان بازدید کردند.

نادر میری مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان در این بازدید، ضمن تبریک سال جدید و تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: تلاش خانواده نظام سلامت به ویژه کادر درمان از زمان دوران جنگ تحمیلی تا کنون مخصوصاً در ایام کرونا را کاری ارزشمند عنوان کرد که همه از نزدیک تلاشهای بی وقفه این کادر را دیده ایم و قدردان این عزیزان هستیم.

وی افزود: یکی از الطاف خداوند به هر یک از ما، ایجاد امکان خدمت به مردم است و خوشا به سعادت کسانی که از این لطف و موهبت به خوبی بهره می برند.

میری همچنین به نمایندگی ازبسیجان وجهادگران وکانون بسیج جامعه پزشکی به اتفاق سردار الماسی از ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازدید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار