زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:جهش تولید سبب ایجاد اشتغال و در نتیجه بزرگ شدن سفره مردم بخصوص کارگران و حل برخی از مشکلات اقتصادی می شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

بزرگتر شدن سفره کارگران با جهش تولید محقق می شود

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد:در دو بهار قرآن و طبیعت قرار داریم که هر دو متحول کننده انسان هستند.

 

وی با بیان اینکه بهار طبیعت و قرآن برای تکامل و رسیدن انسان به بعد الهی است،تصریح کرد:چرا که تحول طبیعت سبب می شود انسان به خودشناسی و سپس خداشناسی برسد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)در ابتدای هرسال برای تعیین راهبرد جامعه و رویکرد حرکتی مردم و مسئولین شعار سال انتخاب می کنند،خاطرنشان کرد:به عبارت دیگر این مهم راهنماییست که با بررسی های مختلف کارشناسی و علمی و استفاده از نظرات و تحلیل کارشناسان اقتصادی و سیاسی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری در چندین سال گذشته مشکل اصلی جامعه را مشکلات اقتصادی بیان کرده اند،افزود:در همین راستا ایشان به افزایش تولید تاکید کرده و شعار امسال را نیز"جهش تولید با مشارکت مردم"عنوان کردند.

 

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه در بعد امنیتی ،امنیت نظام با همه توان تامین بوده و دشمنان داخلی و خارجی توان ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند،گفت:از بعد فرهنگی نیز فرهنگ ما بسیار غنی است و دشمن با راه اندازی هجمه های فرهنگی، دینی و اعتقادی مختلف نتوانسته است به اهداف شوم خود دست یابد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان دشمن امروز معیشت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده است،اذعان کرد:به همین جهت هم دلی و هم افزایی برای حل این مشکلات ضروری و لازم است.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات اقتصادی امروز جامعه دو راه حل وجود دارد، خاطرنشان کرد:کنترل تورم و رشد توانایی تولید از یک سو و افزایش قدرت خرید مردم از سوی دیگر،دو مولفه اصلی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه است.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر تولید در جامعه افزایش پیدا نکند چرخه صنعت به راه نمی افتد،گفت:جهش تولید سبب ایجاد اشتغال و در نتیجه بزرگ شدن سفره مردم بخصوص کارگران و حل برخی از مشکلات اقتصادی می شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به موضوع افزایش و رشد تولید در کشور همواره تاکید کرده اند،بیان کرد:این مهم نیز جز با حضور و همراهی مردم و همکاری دولت و مردم محقق نمی شود. 

 

وی با بیان اینکه بسترسازی برای مشارکت مردم در ابعاد مختلف وظیفه مسئولین و دولتمردان است،افزود:میبایست نقدینگی تولید را بالا برده و افزایش داد و همچنین نقدینگی غیراصولی در جامعه را کاهش داد.

 

حجت الاسلام بیگدلی بابیان اینکه با کاهش نقدینگی غیر اصولی در جامعه، تورم کنترل می شود،یادآور شد:در اینصورت اقتصاد جامعه ما از این گردنه سخت با وجود نیروی متخصص داخلی و مشارکت مردم و همکاری دولت عبور خواهد کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار