مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارند، بخصوص رسانه‌های که تأثیرگذار هستند و در حوادث سال گذشته که واقعاً برخی از آنها خوب درخشیدند
کد خبر: ۹۵۸۶۹۲۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی گفت: زیبایی‌های ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی تقارن پیدا کرده است و امیدوارم مردم در اقصی‌نقاط کشورمان سالی خوب داشته باشند.

 

 وی افزود: یکی از افتخارات مردم ایلام علاقه و حب اهل‌بیت است، چندساله گذشته شاهد حضور فعال مردم استان برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین بودیم.

 

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور مردم در مرز مهران برای رفتن به‌عنوان عالیات بیان کرد: مهران به‌عنوان بزرگ‌ترین دروازه عتبات‌عالیات در کشور شناخته می‌شود.

 

 وی گفت: همه ما دوست داریم مدافع حرم باشیم، یک عده رفتند به شهادت رسیدند و با جان‌ودل از حرم دفاع کردند.

 

 حسینی تصریح کرد: فعالیت در بخش پشتیبانی محور مقاومت افتخار بزرگی است، امروز محور مقاومت حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان دارد.

 

 وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌کردن در محور مقاومت یک نعمت و برکت و افتخار است، رژیم صهیونیستی جنایت‌کار شش ماه است با تمامی تجهیزات و امکانات به غزه حمله می‌کند اما نتوانسته بر آنها غلبه کند که این مهم از برکت و دستاوردهای محور مقاومت است.

 

حسینی عنوان کرد: در استان ایلام خوشبختانه افراد نخبه و توانمندی در فضای رسانه از سنوات گذشته فعالیت داشته و دارند، توانمندی این عزیزان نخبه و دلسوز و همراه با نظام را در دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ را تجربه کردیم و شاهد آن بودیم؛ توانمندی آنها را در برهه‌های حساس هم شاهد بودیم.

 

 وی بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارند، بخصوص رسانه‌های که تأثیرگذار هستند و در حوادث سال گذشته که واقعاً برخی از آنها خوب درخشیدند.

 

 حسینی تصریح کرد: لازم است مسئولین همه رسانه‌ها را تحت حمایت خود قرار دهد چرا که نظر مقام معظم رهبری حضور حداکثری است حالا یکی موافق است. یکی مخالف است و یکی با دید انتقادی مطالب را مطرح می‌کند که این هم ارزشمند است و کمک‌کننده است، در فضایی که مخالف و موافق باشد و البته منتقدین که با رعایت انصاف واقعیت‌ها را عنوان می‌کند قطعاً ارزشمند است.

ارسال نظرات