عرضه مستقیم میوه نوروزی در آذربایجان شرقی با 15 درصد زیر قیمت بازار

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از عرضه مستقیم میوه نوروزی در آذربایجان شرقی با 15 درصد زیر قیمت بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۰۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در حاشیه بازدید از غرفه های توزیع میوه شب عید در گفتگو با خبرنگاران افزود: امسال خوشبختانه سیاستی که وزارت جهاد کشاورزی در امر تنظیم بازار و تنظیم صادرات محصولات کشاورزی در پیش گرفت باعث شد که هم صادرات خوبی در امر محصولات باغبانی داشته باشیم، هم بازار داخلی تنظیم شود.

وی ادامه داد: در کف بازار به وفور میوه وجود دارد و قیمت‌ها هم قیمت‌های متعادل و مناسبی هستند منتهی برای اینکه بتوانیم در خدمت همه اقشار و به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم، دولت تصمیم گرفت، دو رقم میوه سیب و پرتقال را خودش تامین بکند که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با کمک سازمان میادین و تعاون روستایی این کار صورت گرفت.

 وی با بیان اینکه به حد کافی میوه تامین شده است اظهار کرد: میوه شب عید در 60 غرفه در سطح استان از 27 اسفند عرضه می‌شود که 38 غرفه در سطح شهرستان هاست و 22 غرفه نیز در تبریز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قیمت های عرضه شده در غرفه های میوه نوروزی  15 درصد زیر قیمت بازار است گفت: این میوه ها با نظارت دولتی و از طریق بخش خصوصی توزیع می شود که شامل 400 تن پرتقال و 400 تن سیب است و هیچ محدودیتی در تامین وجود ندارد و اگر نیاز باشد باز عرضه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها