حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی:

هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: ملتی که بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده است، خداوند تبارک و تعالی نیز این برکت و تاثیر را در خون شهدا قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در همایش دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران   با بیان اینکه تاثیر برکت خون شهدا، ایثار و فداکاری، جانبازان، هم در امور دنیوی و اخروی امری مسلم، قطعی و آشکار است، افزود: ملتی که بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده است، خداوند تبارک و تعالی نیز این برکت و تاثیر را در خون شهدا قرار می‌دهد.

وی افزود :تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی از اهداف کنگره شهداست حجت‌الاسلام معبودی هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا دراستان تهران را تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نشاندن پیام شهدا بر دل‌ها و باورها از جمله اهداف این کنگره است.

 

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران با بیان اینکه باید بتوانیم این کنگره را میان اقشار مختلف به ویژه نسل نوجوان و جوان گسترش دهیم، تاکید کرد: باید بتوان میان اقدامات انجام شده در کنگره را و ستادهای نماز جمعه شهرستان‌های استان  پیوند ایجاد کرد که به قله رسید، هرچند که کار کردن برای شهدا همیشگی است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در کمیته‌های کنگره شهدا به ویژه فعالیت‌های فرهنگی هنری را با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای نمازگزاران باید اطلاع‌رسانی شود و برنامه‌های فاخری که تهیه شده به درون اجتماع و قشرهای مختلف به نمایش بگذاریم که آثار خود را در پی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار