در آستانه سال نو، ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۲۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسمی با حضور رئیس ‌کل دادگستری، دادستان، مراجع قضائی و جمعی از خیرین استان، ۲۲ زندانی با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند، همچنین از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

در آستانه سال نو و ششمین روز از ماه مبارک رمضان مراسمی در زندان مرکزی ایلام برگزار شد و ۹ زندانی با کمک ستاد دیه و ۱۳ زندانی با ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضائی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

در ابتدای این مراسم علی محمدی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار (ع) در خصوص ماه مبارک رمضان و انجام کار خیر در ماه میهمانی خدا، مطالبی را عنوان کرد و از تلاش و کمک خیرین همیشه در صحنه برای آزادی زندانیان نیازمند مالی تقدیر کرد.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز گفت: آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی از تعامل مطلوب مراجع قضائی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان‌ها تقدیر کرد و افزود: در این مراسم با همکاری مراجع قضائی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزد شدند و سال نو را درکنار خانواده‌های خود آغاز می‌کنند.

 

ارسال نظرات