رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی معصومه مقیمی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان را به سمت مشاور رئیس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور، منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، طی حکمی معصومه مقیمی را به سمت مشاور رئیس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور، منصوب کرد. همچنین در مراسمی از تلاش‌ها و زحمات فاطمه واعظ جوادی در دوران خدمت در این سمت تقدیر شد.

مردانی

در بخشی از این حکم آمده است:

استاد بسیجی سرکار خانم دکتر معصومه مقیمی

سلام علیکم

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده سرکارعالی؛ به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام تکالیف موفق و مؤید باشید.

توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی، مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد، ضروری است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریت‌های محوله حرکت نمایید.
 

توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزد منان خواستاریم

 

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، 

مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

ارسال نظرات