همایش تجلیل از فعالین مجازی مناطق عشایری با حضور ۶۰ نفر از افراد تأثیرگذار در زمینه تولید محتوا و انتشار با شعار باشهدا تا فتح قله ها، در سالن جلسات ناحیه عشایری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۱۷
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد در این همایش باتقدیر از جهادگران تبیین در فضای مجازی اظهار داشت: کشورهای استعمارگر برای استعمار سایر کشورها شیوه خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده و با ظاهری فریبنده فرهنگ مدنظر خود در بستر فضای مجازی را به نسل های مختلف تحمیل می کنند که نقش شما کنشگران فضای مجازی برای جلوگیری از تحریف حقایق بسیار حایز اهمیت است.

سرهنگ پاسدار سعدالله خیزات با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، افزود: شما بسیجیان در لبیک به فرمان امام خامنه ای کاری خالصانه را در روشن کردن حقایق در فضای غبارآلود مجازی شروع کرده اید که نقش بسزایی در بی اثرکردن هوچی گران رسانه ای و جیره بگیران آمریکا و اسراییل دارید.

وی در ادامه بیان داشت: روزانه هزاران پست جعلی و شایعه و شانتاژ رسانه ای با مدیریت شبکه های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی ایجاد می شود و توسط سلطنت طلبان و برعندازان پلاستیکی در بستر شبکه های ایکس، اینستاگرام وسایر سکوهای انتشار داخلی و خارجی همسو با اهداف پلیدشان با القای یأس و ناامیدی درجامعه و با هدف تجزیه قومی و مذهبی و ضربه زدن به ایران قوی اسلامی منتتشر می شود.

خیزات تصریح کرد: همانگونه که زمان جنگ تحمیلی و باوجود تهاجم بیرحمانه دشمن بعثی با حمایت همه ابرقدرتها نوجوانانی مانند شهید فهمیده زیر تانک رفتند و با همه وجود از انقلاب و کشور دفاع کردند امروز هم در جمع شما شاهد حضور یک دهه نودی و نسل چهارم انقلاب بعنوان کوچکترین عضو فعال سایبری عشایر با کمتر از دوازده سال سن هستیم که این رویش های انقلاب همه ما را به فتح قله های تمدنی امیدوار می سازد.

در پایان این همایش فعالین مجازی عشایر به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند و از ۶۰ فعال مجازی و رسانه ای مناطق عشایری استان که در بین آنها نوجوان ۱۲ ساله هم حضور داشت با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی توسط فرماندهی و معاونت فضای مجازی ناحیه عشایری تقدیر بعمل آمد.

همایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمدهمایش تجلیل از فعالین مجازی عشایر کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات