مراسم تجلیل از سربازان ناحیه مقاومت بسیج عشایری با شعار با شهدا تا فتح قله ها، صبح امروز در سالن جلسات ناحیه عشایری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۱۰
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سرهنگ سعدالله خیزات  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسه‌، تقدیر و تشکر از زحمات یکساله سربازان این ناحیه است افزود: بنا بر روایت معصومین علیهم السلام یک ساعت نگهبانی از هفتاد سال عبادت باارزش تر است و شما قدر ساعت نگهبانی و پاسبانی خود را بدانید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان هم در جمع سربازان ناحیه عشایر گفت: عمر نعمتی است از فرصت ماه رمضان برای خودسازی استفاده کنید.

وی تصریح کرد: خداوند به انسان قدرت حرف زدن را آموخت و اسامی لوح محفوظ را به بشر یاد داد و در اولین آیات قرآن انسان را به آموختن سفارش کرده است.

سبحانی گفت: علوم امروزی به درد دنیای ما می خورد و همین معنویات و قرآن که بشر از آنها گریزان است بدرد انسان می خورد.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: انشااللّه خداوند فرصت توبه و جبران اعمال بد و گمراهی های گذشته را به ما دهد و بتوانیم از بهار قرآن در ماه رمضان استفاده کامل را ببریم.

تجلیل از سربازان ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمدتجلیل از سربازان ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمدتجلیل از سربازان ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمدتجلیل از سربازان ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمدتجلیل از سربازان ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات