اعزام بیش از ۷۰۰۰ دانش آموز به راهیان نور و پیشرفت

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال ۷ هزار و ۷۵۳ دانش آموز در قالب ۳۱ کاروان و ۱۴۶ اتوبوس به راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا عزتی امروز در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۷ هزار و ۷۵۳ دانش آموز در قالب ۳۱ کاروان و ۱۴۶ اتوبوس به راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند.

 به گفته مسوول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و فرهنگیان لرستان اعتبار هزینه شده برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور و پیشرفت در مجموع ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال همچنین ۷۷۰ همکار فرهنگی آقا در قالب ۶ کاروان و ۲۲ اتوبوس و ۷۰۰ فرهنگی زن با ۵ کاروان و ۲۲ اتوبوس به راهیان نور و پیشرفت اعزام شده است.

به گفته عزتی اعتبار هزینه شده برای اعزام همکاران فرهنگی یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان بوده است.

مسوول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و فرهنگیان لرستان بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش لرستان امسال گ در اعزام راهیان نور و پیشرفت رتبه سوم را در کشور کسب کرد.

وی گفت: راهیان نور و پیشرفت موثرترین برنامه فرهنگی در انس نسل جدید با نسل طلایی دفاع مقدس همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گفته عزتی راهیان نور و پیشرفت فرصتی تربیتی است که با کتاب و فیلم قابل انتقال نیست.

مسوول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و فرهنگیان لرستان با اشاره به اینکه اثر اردوهای راهیان نور و پیشرفت در کلاس‌های درس مشهود است، گفت: اردوی راهیان نور و پیشرفت تشکیل دهنده سه ضلع ایمان، علم و امید است که در بیانیه گام دوم بر آن تاکید شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار