زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بابیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند مالک اشتر بودند،گفت:شما پاسداران و بسیجیان نیز ادامه دهنده همین راه هستید ؛راهی که متصل به عاشورا و حماسه سیدالشهدا(ع)است.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

پاسداران و بسیجیان ادامه دهنده منش و راه مالک اشتر هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه در این جشنواره در واقع فرماندهان و مسئولان سپاه بر عملکرد سازمان اشراف داشته و در جهت ارتقای آن تلاش می کنند،گفت:چرا که اشراف از موضوعات بسیار مهمی است که فرماندهان و مسئولین می توانند به وضعیت زیرمجموعه خود نظارت کرده و عملکرد آن ها را بسنجند.

 

وی با بیان اینکه  نیروها، رده ها و فرماندهان موفق نیز در اشراف شناسایی میشود،تصریح کرد: این جشنواره به منظور ارزیابی همه رده‌ها انجام می‌شود تا میزان آمادگی یگان ها در نیروهای رده های سپاه و بسیج استان مشخص شود.

 

فرمانده سپاه زنجان در ادامه با بیان اينکه در دوران دفاع مقدس نیز نخبگان،فرماندهان و…شناسایی می شدند،خاطرنشان کرد:دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی ها،همت ها،باکری ها،اشتری ها و… پرورش داد.

 

سردار کرمی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند مالک اشتر بودند،گفت:شما پاسداران و بسیجیان نیز ادامه دهنده همین راه هستید ؛راهی که متصل به عاشورا و حماسه سیدالشهدا(ع)است.

 

وی با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر خاطرنشان کرد:فلسفه نامگذاری جشنواره به نام مالک اشتر ولایت‌پذیری، ولایت مداری، بصیرت، شجاعت و مردمداری مالک‌اشتر مي باشد که الگویی برای همگان بود. 

 

سردار کرمی با بیان اینکه نسل امروز مالک اشتر را در یمن می‌بینیم، گفت: چرا که امروز یمنی ها مثل مالک اشتر در مقابل قدرت های شیطانی ایستادگی کرده و از مظلومین دفاع می کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ماموریت های سپاه چه در بعد سپاه چه در بعد بسیج و طرح اعتلای بسیج را رهبر معظم انقلاب تبیین کردند،بیان کرد: ایشان خدمات رسانی و محرومیت زدایی را یکی از فصل های درخشان سپاه و بسیج عنوان کردند.

 

سردار کرمی در پایان بابیان این‌که امروز جمهوری اسلامی به لطف خداوند متعال در اوج عزت و اقتدار است،یادآور شد:پاسداران و بسیجیان با انگیزه و اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود بوده و خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده اند.

 

 

 

ارسال نظرات