امام‌جمعه چرداول گفت: باید از فرصت ماه رمضان برای خودسازی استفاده کنیم فرصتی که شاید سال آینده نداشته باشیم، انسان باید قدر فرصت‌هایی را که در اختیار دارد بداند.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۷۸
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

حجت‌الاسلام محمدحسن فریادی  با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران گفت: بالاترین عمل در ماه رمضان گناه‌نکردن است ان‌شاءالله جسم و جان را به گناه‌نکردن عادت دهیم و از فیوضات این ماه نهایت استفاده را داشته باشیم، چرا که این ماه گران‌بها سالی یکبار اتفاق می‌افتد و از کجا معلوم تا سال آینده زنده باشیم پس چه خوب است از این غنیمتی که خدای متعال به ما عنایت کرده بهره کافی را داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: تقارن بهار جان‌ها با بهار طبیعت فرصتی ویژه است که طلب مغفرت کنیم و با پاکی، شادابی و نشاط سال جدید را آغاز کنیم، فقرا را دریابیم، کینه و کدورت‌ها را کنار بگذاریم، ناخوشی‌های سال گذشته را فراموش و خوشی‌ها را بیشتر کنیم.

 

 امام‌جمعه چرداول گفت: تقارن آغاز فصل بهار و بهار رمضان فرصتی را فراهم می‌آورد که بار دیگر با مراجعه به اعمال خودمان کدورت‌ها را کنار زده و اعمال خودمان را پاک کنیم.

 

وی بیان داشت: باید از فرصت ماه رمضان برای خودسازی استفاده کنیم فرصتی که شاید سال آینده نداشته باشیم، انسان باید قدر فرصت‌هایی را که در اختیار دارد بداند.

 

سپس ضمن تبریک به برگزیدگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و حضور پرشور مردم و مسئولین در برگزاری انتخابات سالم بیان داشت: مراقب باشیم برخی‌ها که چشم دیدن این موفقیت مردم را نداشتند با بعضی موضع‌گیری‌ها سعی در گرفتن خوشی انتخابات از مردم دارند، اگر تخلفاتی بوده انتظار داریم با جدیت از طریق مسئولین مربوطه پیگیری و رسیدگی شود تا دامنه شایعات و دروغ‌پردازی‌ها بسته شود.

 

امام‌جمعه چرداول در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در هفته پیشرو اذعان کرد که پیامبر اکرم (س) فرمودند اگر حضرت خدیجه (س) نبود در راه تبلیغ و ترویج دین و رسالتم به مشکل برمی‌خوردم، این بانوی بزرگ تمام دارائی‌اش را در راه اسلام هزینه‌کرد.

 

فریادی در پایان با توصیه به نیروی انتظامی در جهت برخورد قاطع با عاملان تیراندازی‌های شبانه‌روزی اخیر در شهر سرابله، این امر را زیبنده مردم فهیم و ولایت‌مدار شهر سرابله ندانست و گفت انتظار داریم دراسرع‌وقت عاملین را شناسایی و این حرکات نامناسب متوقف گردد.

ارسال نظرات