مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:
زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان استان گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی، پویش سراسری «چشم به راهیم» در ایام نوروز در مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

پویش «چشم به راهیم» در زنجان برگزار می‌شود

جعفر قزوینیان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛این پویش در نوروز گذشته با عنوان «پویش همراهان سفر ایمن» اجرا شده و امسال نیز با نام «پویش چشم به راهیم» با مجموعه‌ای از برنامه‌ها از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ به مدت ۱۸ روز در مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان، باند شمالی اتوبان زنجان قزوین کیلومتر ۲۲ اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: اجرای نمایش‌های آیینی و سنتی، اجرای قطعات موسیقی سنتی و برگزاری مسابقه از جمله برنامه‌های این پویش است که تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار می‌شود.

 

قزوینیان گفت: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده‌کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر برای رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی(هر دو ساعت رانندگی پانزده دقیقه استراحت) به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از جمله اهداف اجرای این پویش است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات