کمک‌هزینه خرید مسکن برای دو مددجو به همت حاضران، در جشن گلریزان کمیته امداد ساوجبلاغ جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، شامگاه پنج‌شنبه همزمان با سومین افطار ماه رمضان، جشن گلریزان برای تامین مسکن دو مددجوی کمیته امداد ساوجبلاغ برگزار و مبلغ ۲ میلیارد تومان با کمک خیرین و مسئولین حاضر در مراسم، جهت این کار خیر جمع‌آوری شد.

گفتنی است، این مراسم  با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین سپاه و شهرستان و خیرین در تالار سیمرغ برگزار شد.

رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، جشن‌های رمضان در شهرستان‌های سراسر استان البرز برگزار می‌شود و با کمک مردم نوع‌دوست و خیرین در جهت رفع نیازهای نیازمندان با حفظ کرامت این عزیزان گام‌های بلندی برداشته شده است.

مهدی حاجی زاده مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ با اشاره به اینکه ۳۲۰۰ خانواده در ساوجبلاغ تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۱۱۰۰ فرزند یتیم و نیازمند از نظر تامین نیازهای اولیه تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ افزود: ۹۰۰ خانوار مستاجر از نظر اجاره و ودیعه مسکن تحت پوشش این اداره هستند و کمکها همچنان ادامه دارد.

حاجی زاده با اشاره به وام‌های پرداختی به مددجویان ، اظهار داشت: ۳۰۰ وام ودیعه مسکن و ۴۰۰ وام کارگشایی به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۴۲ جهیزیه نوعروس، ۷ واحد مسکن برای ۷ مددجو، ۹۵ مورد تعمیرات مسکن و خرید ۱۵۰ دست لوازم ضروری زندگی از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان با کمک خیرین بوده است.

حاجی زاده به خودکفایی و اشتغال ۹۰۰ نفر توسط کمیته امداد ساوجبلاغ اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۰۰ نفر از این افراد تحت پوشش کمیته امداد بودند و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت شد.

وی تاکید کرد: ۲۲۰ مددجویی که بحمدلله خودکفا شده بودند را از چرخه حمایت خارج کردیم اما همچنان ارتباط با آنها جهت رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

مهدی حاجی زاده مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ به دو خانواده تحت پوشش که نیاز به تامین خانه دارند، اشاره کرد و افزود: یکی از خانواده‌ها دارای ۶ فرزند یتیم و دیگری دارای سرپرست بیمار است و بر آن شدیم با برگزاری مراسم گلریزان با حضور خیرین و مسئولین برای این دو خانواده، خانه تهیه کنیم.

لازم بذکر است؛ در پایان با کمک مسئولین و خیرین، کمک‌هزینه خرید مسکن برای دو مددجوی تحت پوشش کمیته امداد تامین شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار