معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به پاس همکاری و تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت های سپاه و بسیج با اهدای سپاس و هدایایی از آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۷۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح به همراه سروان پاسدار سید یاسر عباسی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ، سرگرد پاسدار عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان و ابراهیم عزیزی مدیر خبرگزاری بسیج سپاه فتح ابتدا با مرتضی مبشری عکاس و مستند ساز هم استانی دیدار و درگذشت برادر ایشان را تسلیت گفتند.

در ادامه سرهنگ حیدری به پاس همکاری با مجموعه سپاه فتح و تولید مستند و ثبت تصاویر فعالیت های سپاه و بسیج با اهدای لوح سپاس از آقای مبشری تجلیل کرد.

همچنین از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که همکاری خوب و مستمری با مجموعه سپاه فتح در بحث پوشش اخبار داشتند نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

برنامه تقدیر از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه توسط معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در طول سال انجام می شود.

تجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه

تجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانهتجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه + ( تصاویر)تجلیل روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اصحاب رسانه + ( تصاویر)

 

ارسال نظرات