خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

جمع‌آوری معتادین متجاهر در دستور کار ویژه پلیس استان قرار دارد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: جمع‌آوری معتادین متجاهر به ویژه افرادی که سابقه سرقت دارند در دستور کار ویژه پلیس استان در ایام پایانی سال قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۸۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: پلیس در آخر سال، رویکرد اجتماعی  دارد یعنی خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد عده ای با رفتارهای مخاطره آمیز امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند و بر همین اساس تمامی خودروهای هنجارشکن تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهند شد.

جانشین انتظامی استان تاکید کرد: به شهروندان عزیز توصیه می کنم جشن و مراسم  آخر سال را به صورت محله محور و خانواده محور برگزار کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی به ماموریت پلیس در  نوروز سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: امیدوارم سال خوب توام با ایمنی و کاهش تصادفات با همراهی مردم عزیز داشته باشیم در این راستا برنامه ریزی های متناسبی در  حوزه های انتظامی و ترافیکی صورت گرفته است.

سرهنگ غنی زاده افزود: در سال جاری بیش از ۲ میلیون تماس تلفنی با ۱۱۰ حاصل شده که بیش از  ۴۹۳ هزار  تماس عملیاتی شده است و در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۴ونیم تن مواد مخدر کشف شده، ۳۰۰ دستگاه خودرو مورد استفاده در امر قاچاق مواد مخدر توقیف شده و ۱هزار و ۸۱۴ طرح در حوزه مبارزه با مواد مخدر اجرایی شده است.

این مقام انتظامی در حوزه مبارزه با سرقت گفت: در  سرقت های مهم ۸۱ درصد و سرجمع  سرقت ها ۵۱ درصد کشف شده و بیش از ۱۱ هزار نفر سارق و مالخر نیز در سطح استان شناسایی شده اند.

ارسال نظرات