خبرهای داغ:

استقرار اکیپ‌های امدادی نوروزی در محور‌های مواصلاتی خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از آمادگی و استقرار اکیپ‌های امدادی ارگان‌های مختلف در محور‌های مواصلاتی استان در آستانه سفر‌های نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد خانچی با اشاره به استقرار اکیپ‌های ارگان‌های مختلف در محور‌های مواصلاتی در ایام سفر‌های نوروزی اظهار کرد: استقرار اکیپ‌ها به گونه‌ای خواهد بود که GIS داشته باشند و بتوانیم سریعا با مسئول اکیپ ارتباط برقرار کنیم.

وی با اشاره به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: امسال مسافران رفتار ناشناخته‌ای برای تصمیم به سفر خواهد داشت و نمی‌دانیم چه مدل رفتار می‌کنند بنابراین با هر سناریو باید تدبیر شود و فکر نکنیم ماه رمضان است و ممکن است میهمانان کم باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد خیلی از مسافران حرکت کرده‌اند و با نیت ۱۰ روز می‌خواهند بمانند بنابراین باید نهایت آمادگی را داشته باشیم.

خانچی بیان کرد: گزارش‌های مرکز بهداشت خوزستان از مجتمع‌های رفاهی نشان می‌دهد که این مجتمع‌ها آمادگی مهمان‌پذیری ندارند و برای آماده‌سازی باید کار خوب و جامع در این دو سه روز انجام شود.

وی با تاکید بر تعطیلی پروژه‌های خطرآفرین گفت: پروژه‌های عمرانی تا پایان هفته تعطیل می‌شوند و کارگاه‌های پروژه‌ها نیز باید ایمن‌سازی شوند تا دچار مشکل نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار