نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به لزوم توجه به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر درجامعه، گفت: حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جز اولویت‌های بنیاد شهید باید باشد.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار  در دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با تبریک روز شهید و ماه مبارک رمضان، گفت: انجام کار و قبول مسئولیت در بنیاد شهید بسیار حساس و متفاوت است.

 

 امام‌جمعه ایلام با اشاره به لزوم توجه به تکریم خانواده‌های معظم شهدا در جامعه، افزود: در این شرایط که دشمنان روی اقشار مختلف کار می‌کنند، باید با اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی نظیر بنیاد شهید نسبت به اقناع‌سازی جامعه هدف اقدام کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های بنیاد شهید باید باشد.

 

 وی با اشاره به لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: برنامه‌های فرهنگی برای ادامه راه مسیر شهدا ضروری است.

 

کریمی تبار تصریح کرد: نقش خدمات‌دهی و هدایتگری کارکنان بنیاد شهید با دیگر کارکنان ادارات تفاوت دارد.

 

امام‌جمعه ایلام در پایان عنوان کرد: سرکشی و ارتباط مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های بنیاد شهید ایلام باشد.

ارسال نظرات