در اردبیل انجام شد؛

تجلیل از ۳۳ برگزیده جشنواره «رهاورد سرزمین نور»

اردبیل- آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره «رهاورد سرزمین نور» برگزار و از ۳۳ دانش‌آموز در این حوزه در اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۹۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

تجلیل از ۳۳ برگزیده جشنواره «رهاورد سرزمین نور»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در این مراسم که عصر شنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: در این جشنواره که با پاسداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد ما سعی کردیم از برترین آثار ارسالی در حوزه‌های مختلف ادبی، هنری، عکس، فیلم، شعر و سایر بخش‌ها تجلیلی از منتخبان داشته باشیم.

شاهین عطایی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برشمرد و تصریح کرد: امسال ۲۱ هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زائر مناطق غرب و جنوب کشور شدند تا از مناطق عملیاتی بازدید کرده و در جریان ایثار و جانفشانی فرزندان رشید این مرز و بوم قرار گیرند.

وی گفت: در قالب این برنامه‌ها و رویدادها سعی ما بر این است تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل امروز و آینده منتقل کرده و بیشتر از گذشته آنها را با این مفاهیم آشناتر کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تولید محتوا را در این زمینه ارزشمند توصیف کرد و افزود: ۸۶۰ اثر امسال در قالب زائران سرزمین نور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که هیأت داوران آثار را مورد رصد و بررسی قرار داده تا از بین آنها برترین آثار را در حوزه‌های مختلف انتخاب کنند.

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مفاهیم و تولید محتوا قطعاً به آشنایی بیشتر نسل‌های امروز و آینده از غنای هشت سال دفاع مقدس کمک خواهد کرد چرا که در این دفاع ارزشمند فرزندان برومند این مرز و بوم اجازه ندادند تا حتی یک وجب از این خاک به یغما برود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در این مراسم تجلیل از ۳۳ برگزیده را در قالب برترین‌های جشنواره «رهاورد سرزمین نور» شاهد بودیم و در سال‌های آینده این حرکت در رشته‌های متنوع ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار