دبیرکل جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد:

راهیان نور؛ فناوری نوین برای استخراج گنج دفاع مقدس

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ بود که راهیان نور یک فناوری نوین برای استخراج این گنج محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ یعقوب سلیمانی با اشاره به اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، گفت: سفر به سرزمین نور در طول سال جریان دارد و شاهد اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب، غرب و شمال غرب کشور و همچنین راهیان نور دریایی در هر فصل هستیم.

وی ادامه داد: هر سال تلاش شده است که راهیان نور تقویت بیشتری پیدا کند و به همین دلیل ظرفیت اسکان و همچنین شرایط اعزام عزیزان زائر به سرزمین نور تسهیل شده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر  خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور در دل راهیان نور، اهمیت زیادی دارد چرا که باعث تشویق جوانان برای تولیدات ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور می‌شود، همچنین زمینه مناسبی است که باعث کشف استعداد‌ها در میان جوانان و نوجوانان علاقمند به مقوله ایثار و شهادت می‌شود.

سلیمانی تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم به همان میزان می‌توانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم و نباید از حق گذشت که فرهنگ دفاع مقدس، بیمه‌کننده کشور در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است. 

وی تاکید کرد: دفاع مقدس یک گنج بزرگ بود که راهیان نور یک فناوری نوین برای استخراج این گنج محسوب می‌شود و به همین دلیل رهبرمعظم انقلاب اسلامی بار‌ها سفر به مناطق عملیاتی، راهیان نور را مهم ارزیابی کردند و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را راهی برای انتقال فرهنگ شهدا در میان نسل جوان امروزی توصیف کردند. 

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر  در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کرد که سال به سال به محتوای فرهنگی این سفر‌های بابرکت افزوده شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار