مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام شش هزار دانش آموز دختر و پسر هم استانی در قالب ۱۶ کاروان از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۶۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

امسال ۶۰۰۰ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به اردوهای راهیان نور و‌ پیشرفت اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر  به مناسبت 20 اسفند روز راهیان نور در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و پیشرفت برای نسل جوان گفت: دانش آموزان از یادمان های فتح المبین،علقمه،اروندکنار،شلمچه ، هویزه ،شهید حبیب الهی هوافضا (راهیان پیشرفت) و معراج شهدا اهواز بازدید کردند.

وی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد ۴۴۶ شهید دانش آموز را در عملیات های مختلف دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و این یک سندافتخار برای استان و دانش آموزان ما می باشد.

گلستانی فر گفت:امروز وظیفه داریم سبک زندگی ، روش و سیره شهدای دانش آموز استان را به نسل جدید به شیوه های مختلف به عنوان یک الگو معرفی کنیم .

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از اعزام دانش آموزان مدارس سمپاد، استعداد های درخشان به اردوی  راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جوان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی و هوافضا اشاره کرد.

گلستانی فر گفت: در این اردوی ۴ روزه دانش آموزان از سایت چهارم و نهم پدافند هوایی کاشان و حمام فین کاشان و دستاورد‌های صنعت دفاعی در حوزه ساخت پهپاد بازدید کردند.

وی در پایان از همه دست‌اندرکاران، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی سراسر استان، راویان ، خادمین شهدا ، معاونت اردویی و کردشگری سپاه فتح ، فرماندهان نواحی تابعه سپاه فتح، آموزش و پرورش و اعضای قرارگاه استانی و شهرستانی راهیان نور دانش آموزی استان تشکر و قدردانی کرد. 

 

ارسال نظرات