آیین رونمایی از اسلحه بهینه سازی شده زرین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج ، فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از کارکنان این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۳۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از حمایت های بی شائبه نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه تیپ ۴۸ فتح تقدیر کرد و گفت: این یگان همواره در بالاترین سطح آمادگی و توان رزم قرار دارد و آماده مقابله با هرگونه تحرک دشمنان در عرصه های مختلف است.

سردار حسن حکمتیان در ادامه از اسلحه بهینه سازی شده زرین در تیپ ۴۸ فتح سخن گفت و افزود: اسلحه قناسه ( اس وی دی) توسط جوانان و رزمندگان جوان تیپ ۴۸ فتح بهینه سازی است به نحوی که طول این سلاح ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر کوتاه تر شده ، گونه ای آن نیز به شش جهت ارتقا یافته است و همه افراد می توانند با آن شلیک کنند.

وی گفت: این اسلحه بهینه سازی شده به یاد تک تیرانداز مطرح کهگیلویه و بویراحمدی شهید عبدالرسول زرین به نام اسلحه زرین نامگذاری است و امروز رونمایی شد.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این آیین  از خدمات سردار حکمتیان و رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و گروهان تک تیرانداز شهید عبدالرسول زرین این یگان تقدیر کرد و گفت: امروز موظفیم که خود را به سلاح های روز مجهز کنیم و در این راستا اخلاق، ایمان و معنویت را مد نظر قرار دهیم.

وی بیان کرد: مسله سلاح یکی از توصیه های دین است و هر مسلمانی باید آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر جوانان غزه به سلاح های پیشرفته مجهز بودند امروز مورد ظلم واقع نمی شدند و می بینیم که استکبار جهانی به واسطه برخورداری از زر و زور برای هیچ چیز ارزش قایل نیستند و بر ملت های مظلوم جهان جفا می کنند.

امام جمعه یاسوج گفت: اگر امروز سلاح های مجهز و موشک های پیشرفته و همچنین سپاه و ارتش و بسیج قدرتمند نداشتیم دشمنان چندین جنگ دیگر به ما تحمیل می کردند اما وقتی می بینند چنانچه غلطی کنند مورد هدف دقیق موشک بالستیک قرار می گیرند از اهداف پلید خود دست برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه با حکومت های جبار باید با زبان زور حرف زد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی مهد آزادی است و کشورهای منادی اخلاق و آزادی باید به سلاح های مختلف مجهز شوند.

رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)رونمایی از اسلحه جدید در تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)

 

ارسال نظرات