مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

واگذاری بیش از 7 هزار انشعاب آب در استان زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال بیش از 7 هزار انشعاب آب در استان زنجان واگذار شده است که با این تعداد واگذاری تعداد انشعابات آب در استان به بیش از 383 هزار انشعاب افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۷۷
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

 

واگذاری بیش از 7 هزار انشعاب آب در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان علی محمد نادرخانی اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۲ هزار انشعاب فاضلاب در استان واگذار شده است.

وی بیان کرد: تعداد کل انشعابات فاضلاب در استان بیش از ۸۰ هزار فقره است که با برنامه ریزی‌های انجام شده این عدد رشد قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان افزود: شهر‌های زنجان، ابهر، خرمدره، ماهنشان، دندی و زرین آباد شهر‌هایی هستند که در استان زنجان از خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب برخوردارند.

این مسئول یادآور شد: در استان زنجان روستای نصیرآباد از توابع شهرستان خرمدره تحت پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار داشته و روستا‌های تهم و پری نیز بزودی از این خدمات بهره مند می‌شوند.

به گفته نادرخانی بیشترین تعداد انشعابات فاضلاب در بین شهر‌های استان به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و ماهنشان است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی استان زنجان تحت پوشش شبکه توزیع آب شرب قرار داشته و ۶۵ درصد جمعیت شهری نیز از خدمات جمع آوری فاضلاب استفاده می‌کنند.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ۲۱ شهر و ۶۳۷ روستا با جمعیتی افزون بر یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود دارد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار