خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

امسال خدمات رسانی به راهیان نور ۱۰۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امسال عملکرد سپاه و بسیج در خدمتگزاری به مردم در راهیان نور ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۵۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رهاورد سرزمین نور که در آبادان برگزار شد، گفت: راهیان نور طی سالیان اخیر با شکوه بیشتری ادامه دارد و این بر اساس سنتی است که از سوی رهبر انقلاب برای تشرف به مناطق دفاع مقدس بنیان نهاده شد و استمرار پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه کسانی که دل در گرو تحقق منظومه فکری امامین انقلاب دارند، در این راه یاری دهنده هستند، افزود: انتظار می‌رود با جمع بندی بسیار کارشناسانه و عالمانه برای یک حرکت بزرگ فرهنگی در حوزه راهیان نور در سال ۱۴۰۳ آماده شویم.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور فرماندهان سپاه های استانی و سردار سرلشکر سلامی در این مراسم یادآور شد: تلاش می شود که این رویداد بزرگ فرهنگی قوت پیدا کند ضمن آنکه امسال عملکرد سپاه و بسیج در خدمتگزاری به مردم در راهیان نور ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که این خدمتگزاری در سال ۱۴۰۳ با توسعه زیرساخت ها، تکمیل نیازمندی ها و اعتلای نرم افزار ها و شبکه سازی گسترده در یادمان و کاروان ها نیز ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

سردار سلیمانی به وجود مشکلاتی در این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع امری طبیعی است و در برابر هر کاری مشکلاتی وجود دارد اما مدیر وظیفه دارد که با تدبیر مشکلات را برطرف نماید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما شاهد این امر خواهیم بود که سپاه و بسیج به عنوان بزرگترین مجموعه خدمت رسان در ایران انجام وظیفه می کنند تا اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و تعالی بخش به بهترین شکل اجرا شوند.

وی ضمن تشکر از رسانه ها برای انعکاس رویدادهای راهیان نور گفت: سردار سلامی دوره جدیدی را در زمینه پشتیبانی از راهیان نور آغار کردند و ما همه ظرفیت ها را در خدمت خواهیم داشت تا هر ساله هر چه بهتر این برنامه به اجرا درآید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها