جشن نیکوکاری

مردم درجشن نیکوکاری امسال نقش آفرینی کنند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه از مردم سخاوتمند شهرستان فیروزکوه خواست تا در جشن نیکوکاری امسال نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۲۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج،

 عباس دهباشی عصر امروز چهارشنبه 16اسفندماه 1402 در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: جشن نیکو کاری از ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد؛ و با استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی ۱۷ اسفند در سطح شهر (میدان معلم) ۱۸ اسفند مصلی نماز جمعه

۲۰ اسفند در سطح مدارس به صورت رسمی بزرگترین رویداد ملی-معنوی حمایت از نیازمندان در آستانه سال جدید در شهرستان فیروزکوه آغاز خواهد شد.

 

دهباشی اظهار داشت: مردم سخاوتمند شهرستان فیروزکوه از ابتدای سال جاری حمایت بی نظیری از مددجویان و خادمان خود در کمیته امداد داشتند و امیدواریم با تداوم این حس نوعدوستانه در آستانه سال نو و ماه رمضان بتوانیم از نیازمندان حمایت شایسته ای را انجام بدهیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: امدادگران کمیته امداد امام (ره) به مدد الهی و همراهی مردم شریف شهرستان تا لحظه تحویل سال با تمامی توان خود در خدمت مددجویان بوده و برای رفع مشکلات نیازمندان تلاش خواهند کرد.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش ملی، افزود: شماره کارت جهت واریز وجه 

۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۷۴۱

به نام اکرام و محسنین شهرستان فیروزکوه برای کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

 

دهباشی اضافه کرد: علاوه بر پایگاه‌ ها ، مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی می باشد.

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار