نشست صمیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بسیجیان شهرستان ری

حجت الاسلام معبودی بسیج را لشگر مخلص خدا دانست و حضور و وقت بسیجیان را از اخلاص آنها دانست و ما هر چه داریم از برکت بسیج است

کد خبر: ۹۵۸۴۱۱۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: نشست صمیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بسیجیان شهرستان ری

.

.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در نشست صمیمی با مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های خواهر و برادر بسیج شهرستان ری بر جذب بسیجیان از همه اقشار و نخبگان ،، ورزشکاران ،هنرمندان، و... تاکید کرد وی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پیروزی های چشمگیر در عملیات های مختلف با کمترین تجهیزات، افزود باید تلاش کنیم نقاط ضعف را کمتر و نقاط قوت را تقویت کنیم. 

وی خاطرنشان کرد نباید فقط تکیه بر نیروهای رسمی و کادر در اداره کردن بسیج داشته باشیم بلکه بسیج را باید با بسیج و نیروهای مردمی اداره کرد.بسج باید مردمی بماند و برای مردم کار کند.

 

حجت الاسلام معبودی بسیج را لشگر مخلص خدا دانست و حضور و وقت بسیجیان را از اخلاص آنها دانست و ما هر چه داریم از برکت بسیج است.

حجت الاسلام معبودی انتظاراتی را نیز از بسیجیان داشت که از جمله اینکه اول باید بسیج توسط بسیج اداره شود و جوانان را با پایگاه پیوند دهید و همه افراد داخل بسیج شوند و از صیانت فکری از بسیجیان و تعمیق معنویت نیز به خوبی انجام شود.

در پایان حجت الاسلام معبودی از زحمات همه بسیجیان برادر و خواهر در زمینه تعمیق معنویت و بصیرت افزایی در زمان انتخابات در میان آحاد بسیجیان و مردم و حضورشان تشکر و قدردانی نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار