سرتیپ علی رزمجو:

اشراف دقیق حفاظت اطلاعات خنثی کننده اقدامات دشمن است

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در جمعی از کارکنان این سپاه گفت: اشراف دقیق حفاظت اطلاعات خنثی کننده اقدامات دشمن است.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جمعی از کارکنان سپاه امام صادق علیه‌السلام با اشاره به جوسازی‌های متعدد دشمنان در راستای کمرنگ نمودن حضور مردم در انتخابات افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تلاش‌ها و نقشه‌های شوم خود از طریق رسانه‌های معاند و جنگ‌های شناختی نه تنها نتوانستند حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند بلکه مردم مبصر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حد اکثری خود حماسه‌ای جدید در تاریخ انقلاب و انتخابات کشور به ارمغان آوردند.

سردار رزمجو با بیان اینکه کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه در راستای صیانت و حفاظت از دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی تا کنون اقدامات بسزایی را ایفا نموده‌اند تصریح کرد: بسیاری از تلاش‌های دشمنان با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع کارکنان حافظت و اطلاعات سپاه خنثی شده است.

علی رزمجو در پایان اظهار کرد: تلاش در جهت حفظ و صیانت اصول پاسداری در عرصه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های حفاظت اطلاعات سپاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار