زنجان-معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:امروز هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران درگیر جنگ رسانه ای نیست چرا که دشمن از تمام ظرفیت خود در این جنگ رسانه ای استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۲۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

امروز هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران درگیر جنگ رسانه ای نیست/مردم در انتخابات ثابت کردند به آرمان‌های نظام پایبندند

سید مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات اظهار کرد:اگر از یک زاویه و سوی دیگر به مسئله نگاه کنیم یک کنشگری بسیار خوب و یک پیروزی بسیار شیرین  به دست ملت ایران آمد.

 

وی به اتفاقات تلخ پاییز سال گذشته اشاره و با بیان اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی تمار عیار بخصوص در یک جنگ رسانه ای در فضای مجازی،به نوعی مدعی براندازی جمهوری اسلامی و در دست گرفتن سرمایه اجتماعی نظام بود،تصریح کرد: این اتفاقات این پیام را به دشمن القا کرده بود که میتواند سرمایه اجتماعی نظام را به دست گرفته و در نظر سنجی هایی که از ابتدای سال تا یک ماه قبل در باره انتخاب برگزار می کرد به این نتیجه رسیده بود که نهایتا بین ۱۰ الی ۲۵ درصد از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

حسینی باتاکید بر اینکه این اتفاق به دلایلی نیفتاد چرا که ملت شریف ایران ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را عمیقا باور دارند،افزود: حرکت و عملکرد برخی از جوانان و نوجوانان در اتفاقات سال گذشته به دلیل اینکه تحت تاثیر فضای مجازی بودند و کنشگری آن ها مبتنی بر نوعی مخالفت بودند نشان داد که این ها اگر چه شاید برای برخی از عملکرد مسئولین و اقدامات صورت گرفته ناراحتی و نگرانی دارند اما اصل مقدس نظام جمهوری اسلامی را برای خود می دانند و به آرمان های آن پایبندند.

 

معاون سیاسی سپاه زنجان با اشاره به اینکه برخی میگویند که مشارکت مردم بیش از ۴۰ درصد بوده پس در نتیجه در حدود ۶۰ درصدمردم مخالف هستند،بیان کرد:اگر به میزان مشارکت مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نگاه کنیم متوجه می شویم که این تفسیر به هیچ عنوان تفسیر درستی نیست چرا که این میزان مشارکت ها متغیرهای تاثیرگذار متفاوتی دارد.

 

حسینی بابیان اینکه البته باید پذیرفت که مشکلات اقتصادی این روزها بی تاثیر در عدم مشارکت برخی افراد جامعه در انتخابات نیست اما تاثیر اصلی یک جنگ رسانه ای شدید علیه ملت ایران است،ادامه داد: امروز هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران درگیر جنگ رسانه ای نیست چرا که دشمن از تمام ظرفیت خود در این جنگ رسانه ای استفاده کرده است.

 

وی گفت: تهاجم فرهنگی،ناامید کردن مردم، استفاده از انگاره های نادرست نسبت به عملکرد نظام و ایجاد گذاره های تحلیلی اشتباه برای مردم از مولفه های جنگ رسانه ای دشمن است.

 

معاون سیاسی سپاه زنجان عنوان کرد:اما اعتماد مردم به نطام و حضور قریب به ۲۵ میلیون ایرانی در پای صندوق های رای حماسه بسیار بزرگی است که نشاندهندهی خنثی شدن نقشه های دشمنان است.

 

این مسئول افزود:جمهوری اسلامی برخلاف برخی کشورها هیچگاه رای گیری اجباری نداشته و رای را گرویی برای اراقه خدمات برای ملت خود قرار نداده است.

 

حسینی در پایان بابیان اینکه باید قدر این مردم را دانست و به آنان خدمت کرد،یادآور شد:با عنایت خداوند متعال آثار انتخابات به زودی در تحولات منطقه و حل برخی از مشکلات نمایان خواهد شد چرا که توانستیم به برکت مردم از گردنه بسیار سختی عبور کنیم.

 

 

 

 

ارسال نظرات