مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان لرستان:

باید باعث تقویت اردو‌های راهیان نور شویم

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان لرستان گفت: اردو‌های راهیان نور باعث ترویج فرهنگ شهادت می‌شود و باید باعث تقویت این اردو‌ها شویم.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۸۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ مرتضی سپهوند با بیان اینکه راهیان نور بهترین فناوری با هدف معرفی الگو‌های دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان امروز است، اظهارداشت: این الگو‌ها می‌تواند در برگیرنده فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری باشد. 

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: اردوی راهیان نور ظرفیتی است که می‌تواند فرهنگ شهدا را به بالاترین مقاطع برساند، شهدا زنده هستند و خواهند ماند.

مسئول اردویی راهیان نور استان لرستان یادآور شد: جوان و نوجوان ما باید بدانند امنیت امروزمان مرهون خون شهداست.

وی ادامه داد: ما در هشت سال دفاع‏ مقدس‏ و جنگ تحمیلى، شاهد حضور رزمندگانى دلیر و شجاع بودیم که جز رضایت پروردگار چیز دیگرى آنان را آرام نمی‌کرد. دلاورمردانى که در حریم قلبشان کسى و چیزى جز او لانه نمی‌کرد. 

سپهوند اضافه کرد: رزمندگان به رغم نابرابرى توان نظامى با دشمن در صفوفى منظم و دست در دست یکدیگر، به سمت جبهه‌ها حرکت کردند و نگذاشتند که این خاک کشورمان در تجاوز دشمن باقی بماند به‏ حدی که با تقدیم خون خود درخت‏ نوپاى انقلاب اسلامی را آبیارى کردند.

مسئول اردویی راهیان نور استان لرستان، با اشاره به اینکه برگزاری اردوی راهیان نور باعث بسط و گسترش فرهنگ شهدا میان نسل جوان و نوجوان می‌شود، گفت: تا می‌توانیم باید بحث اردوی راهیان نور را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده برگزاری راهیان نور را مثبت ارزیابی می‌کنم چرا که اعزام شمار بسیاری از جوانان به مناطق عملیاتی که صحنه‌های ارزشمند دفاع مقدس را ندیده‌اند، باعث آشنایی بیش از پیش آنان با فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار