مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان

۳هزار دانشجوی گیلانی به اردوی راهیان نوراعزام شدند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان از اعزام سه هزار دانشجوی گیلانی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: ۹۰ درصد دانشجویان اعزامی در سفر معنوی راهیان نور امسال بار اولی هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۷۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

ا۳ هزار دانشجوی گیلانی به اردوی راهیان نوراعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،اکبر محمدی‌پور از اعزام ۵۵۰ دانشجوی دانشگاه گیلان به اردوی راهیان نور گفت و اظهار کرد: از این تعداد، ۳۸۰ دانشجوی دختر و ۱۷۰ دانشجوی پسر هستند.

 

وی با بیان اینکه این تعداد دانشجو در قالب ۲۱ اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند افزود: این دانشجویان در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل طلائیه، شلمچه و فکه بازدید خواهند کرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان افزود: شب‌های بله برون با روایتگری حاج حسین یکتا از جانبازان دفاع مقدس و پادگان میشداغ (شبیه‌سازی عملیات‌های دفاع مقدس در این پادگان) اعم این برنامه‌ها است.

 

 محمدی‌پور ادامه داد: در سال جاری نزدیک سه هزار دانشجوی دانشگاه‌های مختلف استان گیلان و ۲ دفتر بسیج دانشجویی شامل «رودبار» و «تالش و آستارا» در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان دانشگاه‌های گیلان امسال در سه بازده زمانی ۲۳ تا ۲۷ بهمن، ۲۸ تا ۲ اسفند و ۱۴ تا ۱۸ اسفند برنامه‌ریزی و انجام شد، تأکید کرد: ۹۰ درصد دانشجویان اعزامی در سفر معنوی راهیان نور امسال بار اولی هستند.

 

 محمدی‌پور: ارتقا روحیه معنوی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با سیره و روش زندگی شهیدان و ترویج آن در جامعه به‌ویژه در دانشگاه‌ها از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و گفت: ۱۰۴ گروه جهادی بسیج دانشجویی در قالب گروه‌های سلامت، عمرانی، فرهنگی و آموزشی بعد از ماه مبارک رمضان امسال به روستاها اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات