معاون فرهنگی هنری سپاه استان بوشهر:

بسیج رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا است

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از شبکه فرهنگی بسیج این استان گفت: بسیج رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا است.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۱۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام بدین شرح می‌باشد: 

 

باسمه تعالی

همسنگران فرهیخته و جهادی شبکه فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر
سلام و عرض ارادت و خدا قوت

سلام و درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدان فرهنگی و رسانه ای بسیج که عَلَم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را در تمام عرصه و میدانها بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به شایستگی پاس داشته اند .
سلام بر شهیدان والامقام که مصداق ((صدقوا ما عاهدو الله علیه)) گردیدند و با خون خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کرده و مسیر هدایت را به ما نشان دادند.
بسیج رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام بخش حضرت امام خمینی (ره)، و حرکتی «از دل مردم و برای مردم» و حقیقتا «بسیج پاره تن مردم» است.
بسیجیان سلحشوری که به رغم تبلیغات بنگاه های خبرپراکنی زر و زور و امپراطوری رسانه ای استکبار، برای رقم زدن انتخاباتی پرشور در سنگر جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمن با روشنگری در جهت تحقق امر ولایت، چهار اصل مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت، سلامت و امنیت، شب از روز نشناختند و به یقین از مصادیق بارز لشکر مخلص خدا هستند.
بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از یکایک بسیجیان سرفراز استان دارالحماسه بوشهر، شیر زنان و دلاور مردان در تحقق حماسه حضور حداکثری در پای صندوق های رای اعلام می دارم.
رجاء واثق دارم، با عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی موفق، سربلند و عاقبت بخیر باشید.
سعادت و موفقیت روزافزون شما و خانواده گرامیتان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

خادم بسیجیان و مردم عزیز استان بوشهر در معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر
مهدی عالی زاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار