شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای از مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۵۲
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج؛ متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تودواالامانات الی اهلها

مردم فهیم و سرافراز استان همانگونه که مطلعید مقام عظمای ولایت از آغازین ماه‌ها بلکه روزهای سال۱۴۰۲ بر اهمیت شرکت گسترده در انتخابات امسال تاکید می کردند و با امیدواری به فضل الهی و بصیرت شما امت حزب الله مصمم به خنثی نمودن توطئه دشمنان و آشفته کردن خواب آنها در جهت قهر و تحریم انتخابات بودند. الحمدلله ملت فهیم ایران و در راس آنها استان غیور کهگیلویه و بویراحمد با اقتدا به این رادمرد ایران زمین حماسه آفریدند.  آگاهان سیاسی و کسانیکه در جلسات شورای وحدت شرکت می‌کردند بخوبی به یاد دارند که بزرگترین راهبرد ما، تلاش جهت حضور گسترده در انتخابات و کسب مقام اول شرکت در میان استان‌ها بود که الحمدلله به لطف بصیرت و موقعیت شناسی شما به هدف مهم رسیدیم. لذاقدردان این حضوریم و سپاسگزاری داریم.

درهمین جا جبهه سپاس به آستان ربوبی میساییم وبا دعای خیر برای طول عمر وعزت رهبری عزیز ، از دست اندر کاران برگزاری انتخابات. من جمله استاندار محترم ،معاونین، فرمانداران، بخشداران وهمه عوامل اجرایی ، از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و از مسئول محترم دفتر نظارت و همه دست اندرکاران ناظر و بازرسین تقدیر و تشکر مینماییم.

باتوجه به حضور غرور انگیز مردم و درجهت ایفای رسالت تشکیلاتی شورای وحدت نکات ذیل به اطلاع میرسد:

۱ -انتخاب شخصیت برجسته علمی،فرهنگی و روحانی , حضرت آیه الله سیدشرف الدین ملک حسینی به سمت نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری را به ایشان تبریک و تهنیت عرض میکنیم و دوام توفیقاتشان را مسئلت داریم .

۲ -این حماسه گسترده جز باحضور بسیاری از نامزدهای محترم امکان‌پذیر نبود لذا از مشارکت آنها دراین ماراتن سیاسی تقدیر وتشکر داریم .

۳- به نمایندگان منتخب به جهت کسب رای اعتماد مردم تبریک می‌گوییم و ضمن آرزوی توفیق ،از آنها می‌خواهیم درحیطه وظایف خویش به وعده هایی که داده اند جامه عمل بپوشانند .

۴- اتحاد وانسجام مردم قهرمان استان ، خط قرمز همه ماست و از نخبگان سیاسی و اجتماعی و دلسوزان درخواست داریم جهت استحکام این انسجام وتحکیم آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

۵- یکی ازخواسته های بحق نخبگان و فعالین سیاسی وانقلابی درمدت فعالیت‌های انتخاباتی، انسجام و اتحاد تشکل‌های سیاسی بود . شورای وحدت آمادگی کامل دارد دراین راستا گام‌های جدی بردارد و به خواسته دلسوزان جامه عمل بپوشاند. 

 

ارسال نظرات