یازدهم اسفندماه تجلی حماسه‌ای دیگر از مردم بود

استاندار لرستان در پیامی ضمن قدردانی از حضور "آگاهانه" و "هوشمندانه " مردم لرستان در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر گفت:یازدهم اسفندماه تجلی دیگری از حضور حماسی وبرخواسته از معرفت ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۸۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرهاد زیویار  در پیامی اظهار داشت: یازدهم اسفندماه تجلی دیگری از حضور حماسی وبرخواسته از معرفت ملت ایران در تعیین خدمتگزاران خود از رهگذر صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی استان لرستان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، از پیشروترین استان‌های کشور بودند و بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه‌ساز شدند.

 

وی افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان، بار دیگر با مشارکت خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند و به دنیا به ویژه بدخواهان ملت ایران و هم‌پیمانانشان ثابت کردند که حق تعیین سرنوشت خود را مغتنم شمرده و پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های مترقی رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند هستند و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

 

زیویار در این پیام تاکید کرد: ملت با گام‌های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدند و این "رقابت" را با "مشارکت" خود به حماسه تبدیل کردند و این هدیه‌ای است برای آینده و امنیت این مملکت بزرگ و مستحکم است.

 

استاندار لرستان بیان کرد: ضمن قدردانی از حضور موثر، پرمعنا و همدلانه مردم لرستان در روز سرنوشت‌ساز اسفندماه، از همه نامزدها و اعضا ستادها، که با تلاش خود، فضای حضور مردم را مهیا کردند و کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ دست‌اندکاران انتخابات به‌ویژه ، صدا و سیمای مرکز استان که با راه اندازی شبکه های تبلیغاتی برای نامزدها فرصت مغتنمی برای مردم آفرید و همچنین اصحاب محترم رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش‌آفرینی موثری داشتند ، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

 

وی در این پیام عنوان کرد: در آخر به منتخبین بزرگوار ، این فصل خدمت برای مردم را تبریک گفته و بی شک وبه فضل الهی ، مردم عزیز و شریف و بزرگوار استان لرستان از این انتخابات بهرمند شده و توسعه متوازن استان تسریع خواهد شد .

 

فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور که از ساعت هشت تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ اسفند برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان آغاز شده بود، با حضور پرشور و آگاهانه مردم پایان یافت.

 

به گزارش ایرنا، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر شامل ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار مرد و ۱۳۳ نفر و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ نفر زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات بودند که بیش از ۲۵ میلیون نفر از این تعداد معادل ۴۱ درصد در انتخابات مشارکت کردند.

 

در مجموع حدود ۱۵ هزار نفر برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار